Kreatív megoldások a YouTube-on - Kommentárok használata

2014. augusztus 13. 12:00 - Tóth Bálint Star Network

A YouTube-on rendelkezésre álló lehetőségeket egyre többen ismerik már, egyre több tartalomgyártó használja a hasznosabbnál hasznosabb funkciókat. Bár számos beállítást ismernek már, mégis sokan közülük nem használja ki 100 százalékosan a felület nyújtotta óriási lehetőségeket. Ebben a cikkünkben olyan apró, ámde hatékony mesterfogást mutatunk be, amellyel hatékonyan képesek lehettek növelni látogató, és ami még fontosabb, feliratkozóitok számát. Bemutatjuk a már bizonyára sokatok által ismert kommentárokat, és hogy a YouTube-on milyen kreatív megoldásokat alkalmaztak már tartalomgyártók a kommentárok használatára. A cikket egyaránt ajánljuk kezdő és tapasztalt tartalomgyártók számára!

Hogy mik is a kommentárok? Ezek olyan elemek a videóban, amelyek segítségével videóink nézettségét és márkánk népszerűségét tudjuk növelni. A kommentárok lehetnek szövegdobozok vagy olyan linkek, amelyek által kiemelhetjük a videóink egyes részeit, feliratkozásra buzdító linkeket helyezhetünk el és más tartalmainkat is népszerűsíthetjük. Segítségükkel naprakész lehet a kommunikációnk, hiszen ha új tartalmunk kerül fel, valamilyen eseményt szeretnénk népszerűsíteni, akkor egy egyszerű kommentárral néhány perc alatt betehetjük a videó alá. Ha pedig a tartalom már nem létezik vagy az esemény már a múltban történt, akkor könnyen törölni tudjuk őket, csak pár percet kell rászánnunk. A példák bemutatása után pedig megmutatjuk, hogyan is tudjátok ezeket elkészíteni!

Ismert megoldások kommentárral

Kommentárokat gyakran használnak szövegdobozként, amelyben valamilyen feliratot írnak be. Ezek elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a videóban látottakat alátámasszák, és a megtekintés élményét erősítsék.

Azok, akik kommentárokat alkalmaznak, leggyakrabban valamilyen tartalomra mutató linkként használják. Ilyeneket akkor érdemes például alkalmazni, amikor videónkban valamilyen másik tartalomra utalunk. Ez lehet például weboldal, termék, videó, vagy akár egy másik személy csatornája. Az alábbi képen a Shop.Builder webáruház videóját lehet látni, amelyen a saját weboldalukra mutató kommentárt helyeztek el. A videóban utaltak egy adott termékükre, és a kommentár segítségével elhelyeztek egy linket, ami a termék oldalára mutat:

Shop Builder kommentár_1.PNG

Szintén ismert használata a kommentároknak a videók végén lévő további videókra mutató linkek elhelyezése. A Pamkutya példáján látható, hogy a videók végén egyrészt feliratkozásra buzdítják a nézőt, valamint további videókat ajánlanak. Ezeket mind linkelik kommentárok segítségével:

Pamkutya - kommentárok.PNG

 

Kreatív ötletek is vannak

A fent felsorolt alkalmazási módok reméljük többetek számára újdonságok voltak. A kommentárok használatára azonban léteznek kevésbé ismert módszerek is, ezek bemutatásával pedig reméljük, hogy azok, akik már használják ezt a funkciót, szintén új ismeretekkel fognak gazdagodni.

Mint már korábban említettük, a kommentárokkal más tartalmakra terelhetjük nézőinket. Ennek egyik kreatív példája az alábbi videóban lehet látni. A videóban látható zenész egy képernyőn megmutatja a hangszereit, majd az egyes hangszerekre kattintva lehetőségünk van egy másik videón meghallgatni arról egy rövid bemutatót, például arról, hogy milyen márkájú vagy hogy mióta játszik az adott hangszerrel a zenész:

 

A kommentárok remekül alkalmazhatók továbbá tartalomjegyzékek összeállítására. Lehet ilyen például egy együttes albumának számlistája vagy egy gameplay végigjátszás sorozat egyes részeiből álló lista. Ilyenkor a lista elemeit linkelve szerepelnek, amelyekre kattintva az adott számra vagy gameplay videóra jutunk. Az alábbi képen egy Half-Life végigjátszás tartalomjegyzéke látható (ne felejtsétek el bekapcsolni a kommentárokat, ha ki vannak kapcsolva):

Half-Life tartalomjegyzék.PNG

 

Kommentárok segítségével azonban nem csak egyszerű tartalomjegyzékeket lehet készíteni, hanem úgynevezett interaktív tartalomjegyzéket. Ilyenkor nem egy másik videóra ugrik, amik az egyik linkre kattintunk, hanem a videón belül tudunk vele lépni. Ezt előszeretettel használják például együttesek, amikor feltöltik az új albumuk számainak nem teljes részét (úgynevezett sample album) és a videón belül lehet ugrani az egyes számokra. A White Lies nevű együttes Ritual című albumához is készült ilyen videó:

 

Rendkívül kreatív megoldást alkalmazott az ABBA együttes. Videójukban klipjeiket időrendben szerepeltetik, és a videó bal illetve jobb oldalon lehet visszafele vagy előrefele haladni az időben, és megnézni, melyik évben milyen klipjük került közzétételre. A klipek maguk pedig szintén kattinthatók, és új oldalon meghallgathatók:

 

Természetesen zenei és játék témakörök számos más terület számára felhasználhatók a kommentárok. Elektronikus kereskedelemben is találunk még kreatív megoldásokra. A Bally ruházati bolt például a termékbemutató videójában az egyes ruhadarabokat kiemeli, és linkeket is elhelyez, ahol meg lehet venni az adott terméket:

 

A bemutatott kreatív példák mellett találunk még továbbiakat is, tekintsétek meg a hazai Google által gyűjtött listát, ahol még további videókkal találkozhattok: https://www.youtube.com/playlist?list=PLGDJorqO9vWTdoNJntjbgxf4AnQhD72td

 

Hogyan lehet kommentárt beállítani?

A bemutatott megoldások után lássuk, hogyan lehet kommentárt készíteni!

Elsőként a YouTube fiókunkban a Videókezelőbe kell belépni. Itt válasszuk ki azt a videónkat, amelybe kommentárt szeretnénk helyezni, majd kattintsunk a „Szerkesztés” gombra. A megjelenő felületen a Kommentárok menüpontot keressük meg.

Ezután kiválaszthatjuk, milyen típusú kommentárt szeretnénk berakni, illetve hogy a videó melyik részén jelenjen. Formázhatjuk a szöveget és a szövegdobozt is, illetve beállíthatjuk, hogy a kommentár link legyen. A link lehet többek között feliratkozásra ösztönző, de linkelhetünk másik videót, weboldalt, csatornát, és számos további elemet is. Az alábbi képen meg is tudjátok tekinteni a fent említett beállításokat:

Kommentárok készítése.png

 

Ti használtok kommentárokat? Milyen tapasztalataitok vannak?

Ha tetszett a cikkünk, osszátok meg a közösségi linkek segítségével! Véleményeteket várjuk kommentbe és reméljük sokatoknak sikerült felhívni a figyelmét erre a rendkívül hasznos funkcióra.

Stay Tuned!

Szólj hozzá!

Használj animált cover képet csatornádon

2014. július 29. 11:00 - Farkas Dániel - HD

FRISSÍTÉS (2014.12.11): A YouTube felületén animált cover képet nem lehet már feltölteni, kizárólag PNG és JPG formátumokat fogad el. Reméljük, hogy a jövőben bevezetésre kerül újra ez a remek funkció. Ha kíváncsi vagy milyen funkció is ez, olvasd tovább cikkünket!

Az elmúlt napok folyamán újabb remek funkció jelent meg a YouTube felületén. Ha kíváncsi vagy, hogy miként tűnhetne ki csatornád a többiekhez képest, akkor mindenképpen olvasd figyelemmel a következő sorokat.

A Channel Art tavalyi bevezetését sokan erős kritikával fogadták, hiszen a Google jelentősen lecsökkentette egy csatorna márkázási lehetőségeit grafikai oldalról a csatorna hátterek megszüntetésével. Ezt akkor az arculat egységesítés folyamatával magyarázták és az elmúlt napokig nem is történt változás a csatornák grafikai megjelenítési lehetőségeiben.

Mostantól viszont minden tartalomgyártó készíthet animált cover képet csatornája számára, amelynek csak a képzelet és a kreativitás szabhat határokat. Az alábbi videóban egy példát láthattok arra vonatkozóan, hogy miként lehet animált cover képet készíteni.


Példának okáért a videó készítője (Howard Pinsky) már animált cover képpel rendelkezik, érdemes ide kattintva megtekinteni ezt a csatornáján. A cover technikai részletei nem változtak alapjaiban, továbbra is maradt a 2560x1440 pixel nagyságú kép és a 2 Mb-os maximális képméret.

A változtatást ellenőriztük mobil eszközökön is, amelynél felemás tapasztalatunk volt. Abban az esetben ha nem applikációban fut a YouTube, hanem sima böngészőben, akkor tökéletesen működik az animáció, azonban ha applikáció keretén belül nyitjuk meg a csatornát, akkor nem jelenik meg. Ilyenkor minden bizonnyal az animáció első frame-je kerül megjelenítésre:

telefon kinézet.PNG

 

További fontos technikai részlet, hogy az animáció tapasztalatunk alapján nem ismétlődhet. Hiába van beállítva ismétlődés, az első lefutás után megáll. Nektek hogy tetszik az újítás? Használni fogjátok? Várjuk a hozzászólásokat alul a tapasztalatokról, véleményetekről.

Bízunk benne, hogy sokak számára hasznos lesz az új funkció. Osszátok meg cikkünket barátaitokkal, hogy ők is tudomást szerezhessenek az újdonságról

Stay Tuned!

6 komment

5 tényező amire figyelj, amikor YouTube Partnert választasz

2014. július 24. 11:00 - Farkas Dániel - HD

Bizonyára nagyon sokan tudjátok, hogy a YouTube-on minden tartalomgyártónak lehetősége van partnerségre lépni úgynevezett Multi Channel Network-cégekkel. A partnerség lényege, hogy az MCN-ek segítséget nyújtanak neked csatornád optimalizálásában, népszerűsítésében a bevételeid egy előre meghatározott részéért cserébe. Egy jó partner amellett, hogy hasznos tanácsokkal lát el, igyekszik számodra szponzorokat is szerezni, továbbá szívén viseli a csatornád márkaépítését is.

A világon több ezer MCN partner érhető el jelenleg, azonban alapjaiban nem sokban különböznek egymástól ezek a cégek. A legfontosabb különbség általában a szerződési feltételek és a nyújtott support minősége.

youtube-mcn.jpg

Az elmúlt 1 évben rengeteg olyan hazai YouTuber-el beszéltünk, akik szinte kivétel nélkül megbánták már, hogy annak idején nem olvasták el figyelmesen az általuk aláírt szerződést. Éppen ezért elhatároztuk, hogy összegyűjtjük azt az 5 legfontosabb tényezőt, amire mindenképpen érdemes odafigyelni egy partnerrel való szerződés során.

1. Mennyi az annyi?

Az MCN-ek két típusú bevételmegosztást alkalmaznak a YouTuberekkel. A legtöbbek által ismert bevételmegosztás százalékos alapon történik, ilyenkor az MCN a realizált bevételek átlagosan 40-20%-át kéri el. A második típus pedig a fix 1000 megtekintésenkénti javadalmazás (CPM), ahol ez az érték 0,25$ és 2$ között szokott mozogni.

Bármelyiket is ajánlják neked, gondold végig, hogy számodra ez előnyös vagy sem. Miért érné meg 40%-ot odaadni valakinek, ha 20%-ért is ugyanazt megkaphatod? Csak akkor szerződjetek le akár 40%-al, ha meg vagytok győződve arról, hogy az a partner be fogja tartani amit ígért. Amennyiben nem így tesz az MCN, akkor elveszik a pénzed egy része.

youtube-earnings.jpg

A fix CPM megállapoás esetén pedig gondold végig, hogy a csatornád jelenleg mekkora bevételt termel 1000 megtekintésenként és ennek fejében fogadd el az ajánlatát egy hálózatnak. Továbbá gondolj arra is, hogy a jövőben a hazai piacon minden bizonnyal növekedni fognak a hirdetési árak, így ha 2 évre elkötelezed magad, akkor hosszú távon jelentősebb összegtől eshetsz el.

A legnagyobb hálózatok (pl.: Machinima, Maker, stb.) sokszor szponzorációkat is lebegtetnek, de saját tapasztalatunk az, hogy hazai felhasználó még nem kapott ilyen szerződéseket, így nagyon óvatosan kezeljétek az ilyen ajánlatokat.

Egy szó mint száz, érdemes részletesen átnézni a Partner által kínált szolgáltatást és ennek pénzügyi hátterét.

2. Szerződések időtartama és lemondási feltételek

A szerződések időtartama és lemondási feltételek a legtöbbek által figyelmen kívül hagyott információk. Az MCN-ek zöme 1-2-3 évre szerződik le a tartalomgyártókkal, amely nem is okozna problémát, azonban a szerződések tartalmaznak egy olyan kitételt, hogyha a YouTuber nem jelzi a szerződés lejárati dátuma előtt 30-60-90 nappal a kilépési szándékát, akkor automatikusan megújul az együttműködése a jelenlegi partnerével. Mivel jogilag teljesen legális lépés, hiszen aláírtad a szerződést amiben ez benne van, így később hiába reklamálsz, nem tudsz mit tenni a kilépés érdekében. Figyelj oda te is erre, hiszen akár évekre beragadhat a csatornád egy olyan MCN-nél, akivel már nem szeretnél együttműködni.

3. Support minősége

További tapasztalat egyes MCN-ek terén, hogy sokszor csak hetekkel később, vagy egyáltalán nem válaszolnak az általatok beküldött kérdésekre, panaszokra. Ennek oka igencsak egyszerű: Nincs kapacitásuk rá. Ez pedig igazán bosszantó lehet abban az esetben, ha valaki éppen a te tartalmad másolásával ér el százezres nézettséget úgy, hogy még a bevételek sem hozzád kerülnek. Olyan MCN-t válassz, ahol maximum 1 napon belül választ kapsz a kérdéseidre.

Support.jpg

4. Bevételek elszámolása

Az általad szerzett bevételeket rendszerint egy hónapos csúszással kapod kézhez. Ennek legfőbb oka a Google, hiszen minden hónap utolsó harmadában kapják meg az MCN-ek is az előző havi elszámolást. Fontos szempont emellett az adózás kérdése is, hiszen a YouTube-ból származó bevételek is adókötelesek, így az mindenképpen érdeklődj az elszámolás menetéről a leendő partnerednél mielőtt az adóhatóság kopogtat nálad.

5. Tartalmak kezelése, oktatás

Egy igazán jó partner hálózat valóban törődik a partnereivel és minden esetben segít a tartalmait monetizálni és megvédeni a másolatok feltöltésétől. A monetizáció intézése mellett edukál téged annak érdekében, hogy a lehető legsikeresebb lehess a YouTube felületén. A hálózatnak is érdeke, hogy téged sokan nézzenek, mivel a bevételei gyakorlatilag nagyrészt tőled függenek. Amennyiben ezeket nem kapod meg, akkor nézz új partnert magadnak.

youtube-463842675.jpg

Mielőtt tehát partner céget választanál vizsgáld meg a fent említett tényezőket annak érdekében, hogy a legjobb választást hozhasd meg a csatornád sikeressége érdekében. Véleményünk szerint érdemes a saját nyelvedet beszélő MCN-t választani, hiszen amellett, hogy könnyen megértitek egymást, fizikailag is tudtok találkozni ha egy problémás helyzet úgy hozza.

Mi a Star Network-nél mindent megteszünk, hogy leendő és már meglévő partnereinket maximálisan tájékoztassuk, kiszolgáljuk és minden kérdésükre igyekszünk pár órán belül választ adni. Ha téged is érdekel az ajánlatunk, akkor látogasd meg honlapunkat és tekintsd meg csomagajánlatainkat.

Bízunk benne, hogy sokatok számára hasznos volt a bejegyzésünk és sok-sok kellemetlen perctől kímélünk meg titeket a jövőre nézve. Oszd meg te is barátaiddal cikkünket, hogy ők se maradjanak le róla!

Stay Tuned!

11 komment

Tíz hazai vlogger a YouTube világából a Star Network ajánlásával

2014. július 03. 13:52 - Farkas Dániel - HD

Hazánkban egyre divatosabb foglalkozássá növi ki magát a vloggerkedés, amelyet mi sem bizonyít jobban, minthogy napi szinten indulnak újabb és újabb véleménykifejtő, gamer, filmekkel vagy akár szépségápolással kapcsolatos csatornák a YouTube felületén.

A YouTube kilenc éves fennállása során már renegeteg hazai felhasználó próbálkozott a közösségi oldalon sikereket elérni, azonban csak keveseknek adatott meg az, hogy több tíz, vagy akár százezres követőtábort építsen ki.

A Star Network YouTube ügynökség mai cikkünkben 10 hazai YouTube csatornát mutatunk be különböző szektorokból, amelyek példaként szolgálhatnak azok számára, akik még csak most kacérkodnak egy saját vlog indításával. Ennek támogatására egyébiránt egyre több pályázat és verseny kerül kiírása, amelyek közül jelenleg a Szeretlekmagyarország.hu által létrehozott Aranyvlog versenyre lehet most jelentkezni a feltörni kívánó vloggereknek.

Fontos megjegyeznünk, hogy a bemutatott csatornák csak egy része azoknak a tartalomgyártóknak, akiket érdemes követni hazánkban. A Star Network weboldalán részletes statisztikákat találhatsz minden témakörre vonatkozóan, ha érdekel kik a Top magyar YouTuberek.

 

Game, tech

The OtherWorld Online - https://www.youtube.com/user/TheOtherworldonline

OtherWorld Online.PNG

A hazai YouTube játékvideók terén az egyik legnagyobb és leginkább meghatározó szereplő az OtherWorld Online. Folyamatosan naprakészek a játékipart illetően, és nagyon élvezetesen, az elmondott szöveg és a videó vizuális elemeként szolgáló játékmenetek kombinációjával készítenek egyszerre szórakoztató és érdekes videókat. A második legtöbb feliratkozóval rendelkező gaming csatorna játékbemutatók mellett filmekkel is foglalkozik. Ez utóbbit egy ideje már vlogos formában valósítja meg a csapat, ahol ketten bemutatnak 1-1 filmet, mindezt úgy, hogy a filmben történtekről nem beszélnek konkrétan, de mégis adnak egy jó támpontot arra a nézőnek, hogy érdemes-e elmenni moziba megnézni a filmet.

Szefihttps://www.youtube.com/user/Szefistudio

szefi.jpg

A játékvilág másik nagy szereplője Szefi csatornája, amely a játékbemutatókkal szemben inkább az élményre, a szórakozásra fókuszál. Több mint 1000 feltöltött videó közül találunk játékvideókat, ahol Szefi játszik egyedül vagy barátaival, illetve olyat is, ahol a nézőknek mesél el valamilyen személyes történetet vagy egy kérdést boncol fel. A csatorna egyaránt élvezetes azoknak, akik csak szórakozni, kikapcsolni akarnak egy órácskára, és azoknak is, akik kíváncsiak milyen véleménnyel van Szefi egy témáról.

TheVR Tech - https://www.youtube.com/user/thevrtech

VRTech.PNG

A TheVR Tech nevű csatorna egy újfajta tech csatornának számít Magyarországon, ugyanis a virtuális valóság témájával kapcsolatban készítenek videókat. Két végletekig őrült, tech imádó, VR függő srácról van szó, akik szeretnék minél több embernek megmutatni, hogy mi is az a virtuális valóság, és hogy hogyan fogja megváltoztatni az életünket. A videók során nemcsak beszélnek, hanem be is mutatják a VR-ral kapcsolatos technológiákat, adnak tippeket is és hasznos információkat mellé.

 

Személyes

Goodlikehttps://www.youtube.com/user/FragCopyMan

GoodLike.PNG

Leginkább a szókimondásáért kedvelt Goodlike csatornája a TOP 10 legtöbb feliratkozóval rendelkező hazai YouTube csatorna közé tartozik. Videóiban nemcsak személyes témákkal foglalkozik, hanem játékokkal is játszik, így sok nézőt tudhat magáénak. Népszerűségét és elismertségét bizonyítja, hogy számos alkalommal adott már elő jelentős marketing konferenciákon.

Delypeterhttps://www.youtube.com/user/herbydelypeter

Herby.PNG

Korábban a legtöbb feliratkozóval büszkélkedhető csatornával Dely Péter (Herby) rendelkezett, azonban ezt saját döntése alapján letörölte, majd újat hozott létre, ami azonban így is magáénak tudhat már majdnem 60 ezer feliratkozót. Dely Péterrel számos internetes médiaportál foglalkozott, köztük az Index is, ami ékes bizonyítéka hírnevének, sikerességének. Herby abban különbözik más vloggerek csatornájától, hogy hosszabb, akár 50 perces videókat tölt fel, és legtöbbször megvágatlanul. Így folyamatosan beszél valamilyen témáról, és nagyon hosszú ideig kell fenntartani a néző figyelmét, amit ő személy szerint is a legnehezebb feladatnak tart egy vlogger számára. Esetében a témák rendkívül széles skálán mozognak, mindig arról beszél, ami éppen az érdeklődését felkelti.

 

Szépség, otthon

SzilvaléSzilvupléhttps://www.youtube.com/user/szilvaleszilvuple

SzilvaléSzilvuplé.PNG

A szépségipar terén is számos csatorna jelent meg már hazánkban, egyre több fiatal lány mutatja meg a külvilág számára szépségápolási tanácsait, osztja meg tippjeit. Ezek közül a sminkes videók a leggyakoribbak, köztük szerepel például SzilvaléSzilvuplé csatornája. Szilvi a sminkes videók mellett blogot is ír, amely szintén sok lány számára népszerű, és igencsak olvasottnak bizonyul. Videóit úgy készíti el, hogy a találati listában megjelenő indexképe a végső sminket mutatja, így remek figyelemfelkeltő eszköz, főleg ha extrémebb sminkekről van szó, mint például egy halloweeni zombis.

Gabifrizurai - https://www.youtube.com/user/gabifrizurai

Gabi frizurái.PNG

A sminkes videók mellett Gabi ruhákat és egyéb kiegészítőket is bemutat, továbbá hajápolási tippek is előkerülnek a repertoárból. Nagyon élvezetes videókat tölt fel, a sminkes videók mellett szórakoztatóbbakat is készített, így például találhatunk olyat, amelyen apukája készít neki sminket (természetesen nem a legnagyobb hozzáértéssel).

Videosmart - https://www.youtube.com/user/videosmarthu

Videosmart.PNG

A DIY (do-it-yourself) videók terén az egyik leghasznosabb csatorna, a Videosmart már több mint 5 éve tölt fel videókat. Ezek között a kocsma trükköktől a randizáson át a logókészítésig temérdek téma található, így tuti, hogy mindenki megtalálja a számára érdekeset. Ha éppen színházba mész, de nem tudod, hogyan köss nyakkendőt vagy szeretnél karácsonyi díszeket készíteni, akkor ez a te csatornád.

 

Zene, film

Pamkutyahttps://www.youtube.com/user/PamKutya

Pamkutya.PNG

A zenei poénvideók terén méltán híres Pamkutyát talán nem kell senkinek sem bemutatni. Egyik legnépszerűbb videójuk a tavaly szeptemberi sulikezdés alkalmával készített Avicii – Wake me up paródia mellett számos más híres zeneszámot feldolgoztak, mint a Belehalok Majkától vagy a Gangnam Style-t. Szórakoztató videóik gyakori szereplője a srácok pulikutyája, innen a Pamkutya elnevezés.

Hollywood News Agency - https://www.youtube.com/user/HollywoodNewsAgency

Hollywood News Agency.PNG

Listánk zárásaként érkezzék egy filmkritikai vlog, a Hollywood News Agency. Szirmai Gergő 3 éves YouTuber pályafutása alatt egy rendkívül sikeres csatornát épített fel. Filmkritikai videói nemcsak viccesek, szórakoztatóak, hanem hasznos információkkal telik, ráadásul minden videóban alaposan végigboncol egy-egy mélyebb témát, amely alapjában kapcsolódik az éppen aktuálisan kritizált filmhez, legyen az a Bosszúállók vagy a Mr. Nobody. Sikerét azonban nemcsak videóinak és stílusának köszönheti, hanem annak is, hogy egy remek közösséget sikerült összekovácsolnia. Gergő folyamatos rendszerességgel tart találkozókat, közös mozizásokat és további más közösségi programokat csatornája rajongóinak. A Hollywood News Agency mellett már közel 1 éve működtet gamer csatornát is barátjával GameDay Iroda néven, amelyen szórakoztató formában készítenek játékbemutatókat, kritikákat. A csatorna ide kattintva érhető el. (https://www.youtube.com/user/GameDayIroda)

 

Természetesen a lista ennél sokkal bővebb, biztosak vagyunk benne, hogy számotokra is vannak olyan csatornák, amikről nem beszéltünk, de népszerűségükben nem maradnak el a felsoroltakhoz képest. Éppen ezért kérünk titeket, hogy kommenteljétek be azokat a csatornákat, videókat, amik a fenti listában nem kaptak helyet, de mindenképpen ott lenne a helyük.

Amennyiben pedig úgy érzed, hogy Te is készen állsz arra, hogy megmutasd magad a nagyközönségnek, akkor ne habozz, jelentkezz itt a Szeretlekmagyarország.hu Aranyvlog versenyére és legyél Te a legújabb csillag a hazai YouTube egén!

Reméljük cikkünk érdekesnek bizonyult számotokra, így ha tetszett nektek, akkor osszátok meg barátaitokkal, hogy ők is megismerjék ezekat a hazai YouTubereket!

Stay Tuned!

7 komment

Elindult az Aranyvlog - Jelentkezz te is!

2014. június 20. 11:00 - Farkas Dániel - HD

Remek hír az online videósok számára! A Szeretlek Magyarország.hu útnak indította Aranyvlog névre keresztelt vlogger versenyét, ahol keresik hazánk legújabb videós sztárjait. Ha Te is úgy érzed, hogy megvan benned ami szükséges a vloggerkedéshez, akkor ne habozz, jelentkezz videóddal a versenybe.

Aranyvlog.PNG

A szervezők 4 kategóriában keresik a legtehetségesebb videósokat egészen július 6-ig, amikor is neves hazai zsűri választja ki kategóriánként a három legjobb pályázót. A verseny hivatalos oldalát ide kattintva érhetitek el, ahol további részleteket olvashattok az Aranyvlogról.

Mint szakmai partner, természetesen a Star Network is részese az idei Aranyvlog eseménynek, hiszen a győzteseknek lehetőségük lesz egy egész éves szerződést kötni cégünkkel, aminek keretében teljes körű csatorna menedzsmenttel támogatjuk az újdonsült videós sztárjelölteket.

Mint minden online verseny esetében, itt is kifejezhetik a rajongók a véleményüket az indulókról, amely szavazásos rendszerben kerül lebonyolításra. A szavazók között értékes műszaki cikkekek találnak gazdára az Extreme Digital jóvoltából, aki nem mellesleg a verseny főtámogatója is.

Érdemes tehát figyelemmel követni az Aranyvlog eseményét mind a videósok, mind a felhasználók számára, hiszen hamarosan új arcok jelenhetnek meg a legnépszerűbb hazai YouTuberek körében. Kamera forog és TESSÉK... :)

Stay Tuned!

Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása
Mobil