Social Star Awards 2013

2013. május 24. 13:10 - Deli Norbert - HD


kep.JPG

Tegnap tartották a világ első közösségi média sztárgáláját, ami leginkább a YouTube sztárok gálája volt.

Az egész eseményt élőben lehetett követni a https://www.youtube.com/user/starcount csatornán.

Már a szingapúri helyszín - mint dél-kelet Ázsia egyik központja - jól mutatja, hogy a Föld mely részén a legmagasabb a YouTube aktivitás. 

Az Oscar díj átadáshoz volt hasonló a rendezvény, hiszen szupersztárok (Jessica Alba és Jeremy Piven) konferáltak, az Aerosmith illetve a több mint 2,1 milliárd YouTube megtekintést elérő PSY is koncertezett. 

31 kategóriában hirdetettek győztest, olyan nemzetközi hírességet nyertek, mint Cristiano Ronaldo vagy Jamie Oliver. 

A mai napon élő koncertekkel folytatódik a program, CeeLo Green, Carly Rae Jepsen, Blush illetve PSY lép fel, tehát irány a Starcount csatornája

Ez az esemény -  a kialakítása és a promózása, - jól mutatja, hogy a YouTube mennyire átalakította a videós tartalomfogyasztást, képes sokkal több embert elérni, mint egy TV csatorna/adás.

Amennyiben tetszett cikkünk, akkor osszátok meg barátaitokkal a közösségi oldalakon és ajánljatok minket bátran!

Stay Tuned!

Szólj hozzá!

Kezdő YouTube képzést szervezünk

2013. május 23. 14:47 - Farkas Dániel - HD

UPDATE: Kezdő YouTube oktatásunkat 2015. június/július hónapjában tartjuk meg, egy 2x2 órás időtartamban. A gyakorlatközpontú oktatáson számos esettanulmány is bemutatásra kerül az oktató által mind nemzetközi, mind hazai viszonylatban, így korábbi sikeres csatornák számos példája segíti majd a résztvevőket saját vagy cégük YouTube csatornájának menedzselésében. További információkról és jelentkezésről ezen a linken:

http://www.starnetwork.hu/alapozo-youtube-kepzes/

------------------------------------------------------------------------------------------

Milyen kulcsszavakat válasszak videómhoz? Milyen hosszú legyen egy videó? Mely tényezők játszanak szerepet a rangsorolásban? Az elmúlt hónapokban rengeteg ezekhez hasonló kérdést kaptunk tőletek, amely arra buzdított minket, hogy a meglévő tudásunkat képzés formájában átadjuk a YouTube marketing iránt érdeklődők számára.

Kezdő YouTube képzés.png

A felmerült igényre reagálva nagy örömmel mutatjuk be nektek alapozó YouTube képzésünket, ahol egy egész napos oktatás keretében sajátíthatjátok el a YouTube marketing alapjait. Az oktatás teljes mértékben gyakorlati jellegű, amely biztosítja a részvevők számára, hogy ne csak elméleti síkon szerezzék meg a hasznos tudást.

Minden képzésen résztvevő az oktatási nap végére képes lesz:

 

● Létrehozni és megfelelően beállítani saját YouTube csatornáját

● SEO szempontoknak megfelelően videót feltölteni és lejátszási listákba rendezni

● Szerkeszteni videóit a YouTube felületén belül is

● Értelmezni a YouTube analitikai rendszerét

● Promótálni saját tartalmait online és offline egyaránt

 

Az alapozó oktatás pontos tematikája és ára az alábbi oldalon érhető el.

A képzés időpontja: 2013. június 13 (Csütörtök)
Helyszín: Budapest, Corvin Negyed
A részvételt a jelentkezések sorrendjében fogjuk biztosítani!

Bízunk benne, hogy sokatoknak hasznos lesz újonnan induló oktatási programunk és közületek kerülnek majd ki hazánk legjobb tartalomgenerálói a jövőben!

Amennyiben kérdésetek lenne az oktatással kapcsolatban, akkor keressetek bátran minket 06 20 912 15 37-es telefonszámon, vagy a oktatas@hdmarketing.hu e-mail címen.

Kérjük kedves olvasóinkat, hogy osszátok meg Ti is ismerőseitekkel bejegyzésünket a közösségi gombok segítségével annak érdekében, hogy minél többen tudomást szerezhessenek a Kezdő YouTube Képzésünkről! Köszönjük!

Stay Tuned!

Szólj hozzá!

Aktuális hírek a YouTube világából - 2013|05|21

2013. május 21. 12:45 - Farkas Dániel - HD

Ismét három érdekes cikket gyűjtöttünk össze nektek legújabb hírválogatásunkban a YouTube-ra vonatkozóan. Nézzük mik voltak az elmúlt napok legfontosabb hírei a YouTube világából:

Aktuális hírek.pngÉlő közvetítés a YouTube csatornádon!

 

Az elmúlt héten jelentette be a Google, hogy ezentúl közvetlenül is elérhetővé teszi az élő közvetítési lehetőséget a YouTube csatornákon. Ahhoz, hogy valaki használni tudja a funkciót, nem kell más, mint legalább 1000 feliratkozó és jó állapotú közösségi irányelvi besorolás ( https://www.youtube.com/account_features).

Az élő közvetítés eddig is elérhető volt bárki számára egy alternatív lehetőséggel, hiszen a Google+ oldalunkon könnyedén indíthatunk Hangoutot, melyhez YouTube linket generálva élőben is láthatóvá válunk közönségünk számára.

Az új lehetőség annyiban nyújt többet a Hangout-os megoldásnál, hogy real time statisztikát ad vissza a nézettségünkkel kapcsolatban, így pontosan képben lehetünk a statisztikáinkkal. Nagy előnye még az újdonságnak, hogy minden platformon követhető az elő közvetítés (tablet, okostelefon, stb.).

További részletek: http://youtubecreator.blogspot.hu/2013/05/well-do-it-live-youtube-live-streaming.html

100 óra videóanyag minden percben!

 

Elképesztő adatot közöltek a YouTube fejlesztői. A tavalyi 72 óra után a videó megosztó oldalra immáron 100 óra videóanyagot töltenek fel a felhasználók minden egyes percben. Ez azt jelenti, hogy 144 000 óra tartalom kerül fel minden egyes nap a YouTube-ra.

A YouTube mostanában számos csúcsot megdöntött, hiszen nemrég jelentették be, hogy elérték a havi egymilliárd egyedi felhasználószámot, amellyel szorosan követik a Facebookot. Az azonban tisztán látszik, hogy a YouTube előtt még nagy lehetőségek állnak a felhasználói bázis növelésének tekintetben. Egyes jóslatok szerint akár a 2 milliárdos álomhatárt is elérheti a Google legnépszerűbb szolgáltatása.

További részletek: http://mashable.com/2013/05/20/youtube-100-hours/

Megérkeztek a fizetős YouTube csatornák

 

Már tavaly hallhatóak voltak olyan pletykák, miszerint a Google fizetős csatornák bevezetését tervezi a YouTube-on. A pletykák mostanra valósággá váltak, hiszen 53 fizetős csatornával elindult a szolgáltatás. Ide kattintva megnézhetitek, hogy mely csatornák váltak fizetőssé.

Alapvetően számos kategóriában találhatunk tartalmakat. Kezdve a gyermekeknek szóló mesefilmektől a humor csatornákon át egészen a sport tartalmakig sok minden elérhető a fizetős szolgáltatás keretében. Jelenleg Magyarországon nem érhető el a szolgáltatás. Az előfizetési összegeket egy 30 napos próbaidőszak után kell fizetni, amelyek 1 dollártól indulnak.

A Google eddig nem közölt adatokat a szolgáltatást igénybe vevőkről, azonban a Netflix és Hulu sikerére alapozva jó potenciál lehet a fizetős tartalmakban is a YouTube számára.

További részletek: http://mashable.com/2013/05/09/youtube-paid-channels-2/

Ha tetszett a cikkünk, akkor támogass minket azzal, hogy megosztod ismerőseiddel is a közösségi gombok segítségével! Köszönjük!

Stay Tuned!

Szólj hozzá!

YouTube Csatorna hibák

2013. május 14. 14:39 - Deli Norbert - HD

 hazai cégek YouTube csatorna használati arány nagyon alacsony még mindig. Ennek az állapotnak a megváltoztatását tűzte ki célként a magyar Google/YouTube csapat. Múlt héten sajtótájékoztatót tartottak, valamint összehívták a magyar YouTube "sztárokat", hogy a lengyel előadók segítségével betekintést nyújtsanak nekik a lehetőségekről.

Olyan sztárok és csatorna kezelői jelentek meg, mint a Pamkutya, a TV2 Naplóját készítő Dorogi Gabi vagy Éder Krisztián (SP). Akik saját csatornával rendelkeznek, azok legtöbbje is hibákat követ el.

yt csatornak kep.JPG

A lengyel előadók megosztották a saját tapasztalataikat, hogy mik azok a leggyakoribb hibák, amiket a Csatorna tulajdonosok elkövetnek:

   1. Alapvető dolgok nincsenek beállítva/megadva. 

Itt olyan videókra vonatkozó elemekre kell gondolni, mint a videó címe, a leírása vagy a kulcsszavai. Ha ezek hiányoznak, akkor kis esélyünk lesz a videókkal jó pozícióban megjelenni a találati listákon.

   2. Nincs ütemezési stratégia

A Csatornánkra úgy kell tekintenünk, mint egy TV csatornára. Tehát ütemezni és időzíteni kell az új videók megjelenését, így a feliratkozók tudni fogják hogy milyen időközönként kell visszajönniük a csatornánkra az új tartalmakért. Fontos, hogy tényleg tartható ütemezést állítsunk fel, ahhoz mindképp ragaszkodjunk is. 

   3. Korlátozott promóció 

A jó tartalmú csatorna, ahol az első két hibát elkerültük és megjelenünk a találati listákon, még magában biztosan kevés lesz a nagy számú videómegtekintés eléréséhez. Ezt mi is elmondjuk minden oktatáson és ügyféltalálkozón, hogy a YouTube egy relatíve zárt rendszer, az ide feltöltött tartalmakat promóznunk kell minden egyéb felületen. Ez jelentse legalább a honlapot, a céges hírlevelet, a Facebook Oldalunkat.

   4. Ne veszítsük el a kapcsolatot a felhasználókkal

A videókat a felhasználóknak töltjük fel, a Csatornát pedig azért készítjük, hogy rendszerezett formában és időzítve tudjuk nekik átadni az új tartalmakat.

Mivel a YouTube új Csatorna dizájnja támogatja a fórum lehetőséget és a videóknál is hagyhatnak megjegyzéseket, ezért ezeket le kell mindig reagálnunk, kommunikálva a felhasználókkal. 

   5. Ne veszítsük el a Csatorna fókuszát

A Csatorna kialakításakor kell hogy legyen fókusza a csatornának. Ez egyrészt jelenti a célközönséget, az ütemezést, másrészt a videók témáját, esetleg a kialakításukat is.

Olyan ez, mint a Facebook kommunikáció. Ha a rajongóink megszokták, hogy napi 1 releváns posztot osztunk meg velük és hirtelen napi többre emeljük ezt, valamint a posztok általánossal válnak, akkor a rajongók elpártolhatnak tőlünk. 

Ennek az öt hibának az elkerüléséért tegyünk meg mindent, hogy jól működő és népszerű Csatornánk legyen.

Amennyiben tetszett cikkünk, akkor osszátok meg barátaitokkal a közösségi oldalakon és ajánljatok minket bátran!

Stay Tuned!

Szólj hozzá!

Kezelj több YouTube csatornát egy fiókból!

2013. április 26. 10:20 - Farkas Dániel - HD

 

Régen várt fejlesztést hozott ki a Google a YouTube csatorna tulajdonosok részére! Immáron lehetőségünk van egyetlen Gmail fiókból kezelni az összes YouTube csatornánkat, illetve hozzáférési lehetőséget adhatunk csatornánkhoz másoknak is!

Rengetegszer kérdeztetek minket, hogy miként lehet megoldani az egyetlen fiókból történő kezelését több YouTube csatornátoknak. Ezidáig erre nem volt lehetőség, viszont mostantól, akár 50 csatornát is menedzselhettek egyetlen bejelentkezéssel.

A megoldás igencsak kézenfekvő volt, hiszen a Google+ oldalával kell összekötni a csatornánkat a fiókunkon belül. Amint ez megtörténik, onnantól a Google Plus oldalunk kezelői közül bárki tölthet fel videót a csatornára és szerkesztheti már a meglévő tartalmakat is. Amennyiben pedig több Google Plus oldal kezelői hozzáférésünk van, akkor minden egyes összekötött csatornát el tudunk érni egyetlen kattintással a YouTube-on.

Nézzük meg gyakorlatban az összekötés folyamatát. A 0. lépés csak azok számára elvégzendő feladat, akik még nem rendelkeznek Google+ oldallal.

0. Lépés - Céges Google+ oldal létrehozása

Hozzuk létre cégünk, márkánk Google Plus oldalát az alábbi linken azzal a fiókunkkal, amelyikben fel vannak töltve tartalmaink a YouTube-ra.

1. Lépés - A csatorna összekötése a Google Plus oldalunkal!

Lépjünk be a YouTube-ra és kattintsunk a Beállítások menüpontra a jobb felső sarokban található lenyíló menüben. Ezt követően kattintsunk a "Speciális" beállítási lehetőségekre. Itt láthatjuk a jelenleg még Béta állapotú Google Plus csatlakozási lehetőséget. A rákattintás után a következő ablak fogad minket:

Channel összekötés google plus-al.pngVálaszthatunk a csatolni kívánt Google Plus érdekeltségeink közül (profil vagy oldal)

A felugró ablakban kiválasztjuk a csatolni kívánt Google Plus oldalt, vagy amennyiben még nem rendelkezünk ezzel, akkor létre is hozhatjuk azt itt is ha a 0. lépésben elakadtunk volna. Amennyiben a 0. lépésben sikerrel végrehajtottuk az oldalunk létrehozását, akkor itt a bal oldali listában kell, hogy látszódjon. A "Következő" gombra kattintás után az alábbi megerősítő ablak fogad minket: 

Összekapcsolás megerősítés.png

Kattintsunk az "OK"-ra és máris megtörtént az összekapcsolás, amelyet a felugró új oldal is alátámaszt. A Folytatás gombra kattintással befejezhetjük a folyamatot.

success.pngMár csak egy gombnyomás választ el az összekapcsolás véglegesítésétől

2. Lépés - Az összekapcsolás sikerességének ellenőrzése

Ahhoz, hogy biztosak lehessünk a sikeres összekapcsolásban, ajánlott egy másik e-mail címmel bejelentkezve ellenőrizni a működést. Ehhez csupán annyit kell tennünk, hogy a korábban létrehozott Google Plus oldalunkon hozzáadunk egy új kezelőt az oldalhoz az e-mail címe megadásával. Én a személyes Google+ fiókomat adtam meg. Miután elfogadtam a oldalhoz való felkérést visszatértem a YouTube-ra, ahol a jobb felső sarokban lenyitva a  menüt a "Fiókváltás" fülre kattintotta. Az alábbi kép fogadott:

működik.pngSikeres volt az összekapcsolás!

Amennyiben megjelenik a Google Plus oldal, akkor arra kattintva máris tudom szerkeszteni az imént hozzáadott csatornát.

Külön újdonság, hogy az összekötött oldalak esetében megjelenik egy YouTube fül a Google Pluson, ahol az összes tartalma megtalálható a csatornánknak.

Ennyi az egész, mostantól akár 50 csatornát is szerkeszthetsz egyetlen fiókból! Az ügynökségek számára nagyon hasznos megoldás, hiszen az ügyfeleknek csupán kezelővé kell tennie az ügynökségi munkatársat és máris tudja kezelni a tartalmakat. Admin szint természetesen itt is van, így a tulajdonost nem lehet kitörölni a saját oldaláról.

Reméljük sokatoknak hasznos lesz az újítás és élni fogtok a lehetőséggel. Bármilyen kérdésetek van, szívesen válaszolunk itt kommentben vagy privát üzenetben.

Amennyiben tetszett cikkünk, akkor osszátok meg barátaitokkal a közösségi oldalakon és ajánljatok minket bátran!

Stay Tuned!

7 komment
süti beállítások módosítása
Mobil