Az online streamek évről évre egyre népszerűbbek, egy ideje pedig már külön platformok is vannak ilyen célokra, melyek közül az Amazon által birtokolt Twitch az egyik legnépszerűbb. Sokan azonban még mindig a YouTube-ot tartják a piac meghatározó szereplőjének, a Google pedig ennek megfelelően folyamatosan fejleszti a szolgáltatást.
Nemrég bejelentették, hogy már 60fps-sel is lehet élőben streamelni, ami a játékok esetében nagyon fontos. Az eddig megszokott 30fps után 60fps esetében már sokkal simább és folyamatosabb játékvideókat nézhetünk a világ vezető videómegosztóján, illetve azt sem szabad elfeledni, hogy a játékosok mellett az egyre népszerűbb sport és akciótartalmak is sokkal élvezhetőbbek lesznek.
Az új funkció két esetben válik elérhetővé, hiszen a 720p60 mellett az 1080p60 is megjelent a lehetőségek között. Az újítás egyelőre még early preview státuszban van és csak a HTML5 lejátszóval és az azt támogató böngészőkkel működik.
A HTML5 kapcsán még fontos újításként könyvelhetjük el a streamek közbeni visszatekerést, ha pedig fel akarunk zárkózni, akkor választhatunk akár 1.5x vagy 2x szorzók között a lejátszási sebességet illetően. Ezek a frissítések vélhetően a nyáron debütáló YouTube Live előszobái, így a következő hónapok egészen biztosan izgalmasak lesznek.
Gamerek, Nektek hogy tetszik az újítás? A jövőben szívesebben fogjátok használni a YouTube-ot Live Streaming-re?
Stay Tuned!