Elindult a YouTube Gaming!

2015. augusztus 27. 09:47 - Daghistani Péter

Nemrég végre hivatalosan is elrajtolt a YouTube kifejezetten játékszeretőknek készített aloldala, a YouTube Gaming, mely még bizonyos korlátozások árán, de már itthon is használható. A gaming.youtube.com címen elérhető honlapon megtalálhatjátok a kedvenc magyar és nemzetközi videósaitokat, összegyűjthetitek a kedvenceiteket, valamint egy gombnyomással elérhetitek a kedvenc játékotokkal kapcsolatos tartalmakat.

youtube-gaming-760x400.jpg

A korlátozásokkal kapcsolatban érdemes megemlíteni, hogy az oldal magyar nyelven még nem elérhető, illetve a hazai Google Play áruházban sem található még meg a dedikált okostelefonos alkalmazás, de ezeket rövid időn belül pótolja a Google. A YouTube Gaming természetesen még nem nyerte el végleges változatát, így folyamatos frissítésekre és újabb funkciókra is lehet számítani.

Nektek hogy tetszik a YouTube új szolgáltatása?

Stay Tuned!

Szólj hozzá!

Továbbra is felfelé ível a videómarketing pályája

2015. augusztus 25. 13:51 - Daghistani Péter

Az online videózás népszerűsége évek óta növekszik, a trendek pedig azt mutatják, hogy ez a növekedés még hosszú ideig folytatódik. A vállalatok is egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek az online videózásra, mely egyre komolyabb szerepet kap a marketingstratégiájukban. Lehet szó direkt marketing videókról vagy online videózáshoz köthető egyéb marketingeszközökről, a lényeg az, hogy az elérhető közönség, a lehetőségek tárháza és ezen új lehetőségeket használó vállalatok száma is növekszik.

video-marketing-11.jpg

Jó néhány friss tanulmány rámutatott arra, hogy a döntéshozó marketinges pozíciókban lévők 93 százaléka használ valamilyen online videós eszközt marketing vagy kommunikációs célra. Ők is felismerték, hogy a videómarketing nincsen tevékenységi körhöz vagy piachoz kötve, így szinte minden vállalkozás számára elérhető.

A hazai vállalkozások számára kimondottan örömteli lehet, hogy a videóhirdetések alapjául szolgáló YouTube itthon is egyre nagyobb közönséget vonz be az online videós világba, így itthon is egyre inkább megéri a videómarketing felé fordulni.

Jó néhány vállalkozás már úgy tekint erre a lehetőségre, mint a legfőbb marketingeszköz, számukra pedig különösen előnyös a korai alkalmazás, hiszen így a riválisok előtt járnak. Persze a videómarketing is sok munkát igényel, ráadásul különösen fontos az időzítés, a kreativitás és az optimalizálás, így mindenképpen érdemes az online marketing piacon jártas ügynökségekre bízni ezt a feladatot.

Egy biztos: a videómarketing a jelen és a jövő egyik legmeghatározóbb online marketingeszköze.

Stay Tuned!

Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása