Aktuális hírek a YouTube világából - 2013|03|22

2013. március 22. 11:57 - Farkas Dániel - HD

Az újonnan induló Aktuális hírek rovatunkba olyan megjelenéseket válogatunk össze, amely a YouTube és a video marketing iránt érdeklődőknek hasznosak, azonban önmagukban nem tesznek ki egy teljes bejegyzést. Kétheti rendszerességgel tervezzük a cikksorozat részeit megjeleníteni. Reméljük sokatoknak hasznos lesz.

Aktuális hírek.png

Eheti gyűjtésünkben 2 cikket hoztunk a világ legnagyobb videófeltöltő oldalával kapcsolatban.

Egymilliárd havi látogató látogató felett a YouTube

 

Szerdán jelentették be a Google háza táján, hogy mostanra stabilan egy milliárdnál több egyedi látogatóval rendelkeznek havonta, amely azt jelenti, hogy majdnem minden második internetező meglátogatja az oldalt legylább havi rendszerességgel.

Érdekesség, hogy a mind a YouTube, mind a Facebook számára 8 évre volt ahhoz szükség, hogy elérjék a bűvös egy milliárdos álomhatárt. Az igazsághoz hozzá tartozik azonban, hogy amíg a Facebook esetében a hamis profilok torzítják a számot, addig a YouTube kapcsán a cross device használat az ami miatt nem fedi a szám a valós egyedi felhasználók mennyiségét. A YouTube közleménye szerint 53%-a a felhasználóknak használja legalább két eszközözön a videófeltöltő oldalt.

Hivatalos forrás

YouTube keresettségi adatok a Google Trends-ben

 

A Google hasznos újdonsága, hogy immáron YouTube-ra vonatkozólag is le lehet kérni keresettségi adatokat a Google Trends-en belül. Ehhez csupán annyit kell tennünk, hogy a szűrőknél a YouTube keresés opciót választjuk és megadjuk a vizsgálni kívánt szavakat.

Kipróbáltuk néhány népszerű szó esetében és igencsak használhatónak találtuk a funkciót, hiszen remekül mutatja az egyes tartalmak hype időszakait és későbbi lecsengését.

Keresettségek.pngNéhány népszerű kulcsszó vizsgálata

A képen jól látható, hogy az eddig legnépszerűbb hazai videó (Majka – Curtis – BLR zenei formáció Belehalok című száma) milyen utat járt be az elmúlt 12 hónapban. Érdekes, hogy az év végén újra szárnyra kapott, amely minden bizonnyal a paródiáknak köszönhető. A Gangnam Style is hatalmasat hódított nálunk, amely mostanában kezd eltűnni az éterben. A Harlem Shake végigsöpört a világon és amilyen gyorsan jött, olyan gyorsan is távozik a nézett videók sorából. Rihanna esetében arra igyekszünk rámutatni, hogy viszonylag állandó érdeklődés mellett az egyes klipek bemutatása hogyan növeli meg a keresettséget.

Az új funkció minden marketinges és hirdetés kezelő számára hasznos eszköz lehet, hiszen mind a kampányok tervezéséhez, mind riportoláshoz remek segítséget nyújt.

Hivatalos forrás

Ha tetszett a cikkünk, akkor szívesen veszünk minden megosztást. Hamarosan újabb hírekkel érkezünk!

Stay Tuned!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://youtube.blog.hu/api/trackback/id/tr355162280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.