VideóSOKK – Különleges YouTuber rendezvény indul útjára

2016. augusztus 12. 16:14 - Dóczi Attila

Az, hogy a YouTube videósok a hazai média tartalom gyártás meghatározó alakjai, ma már nem is kérdés senki számára, aki kicsit is jártas az internet világában. Több száz csatorna, havonta sok tízmilliós nézettséget generálva szórakoztatja nézők százezreit, a népszerűségi listákon pedig gyakran megelőzik a televíziós sztárokat. Noha ez a viszony videós és rajongó között sokkalta személyesebb, barátibb és intimebb, mint a sztárok esetében, azt tapasztaljuk, hogy óriási az igény a rajongók részéről a személyes találkozásra is a kedvencükkel. A Star Network csapata most útjára indít egy olyan különleges rendezvényt egy-egy híres YouTuberrel a főszerepben, amilyen még nem volt Magyarországon.

Miről szól ez a rendezvény?

Miben más mint a PlayIT?

Miért éri meg elmenni?

Olvass tovább és minden kiderül.

poszt_1.jpg 

Videó rendezvényektől a VideóSOKK-ig

Az utóbbi években egy olyan országos szintű rendezvény, mint a PlayIT – hazánk legnagyobb játékokkal foglalkozó rendezvénye – is észrevette a YouTube videósok népszerűségében és véleményvezér szerepükben rejlő potenciált és tudatosan beépítették őket a rendezvény kereteibe.

Ez a tendencia egészen odáig nőtt, hogy a legutóbbi Budapesti PlayIT-n már önálló színpadot kaptak a (nem csak gamer) videósok, ahol reggeltől-estig különféle programok keretében szórakoztatták a több ezres közönséget.

Eszméletlen élményt jelent ennyi videóssal találkozni egy helyen, viszont felismertük a dolog árnyoldalát is: a nagyság a személyesség rovására megy.

13113037_10206505825227696_4138105354381174704_o.jpg

A rengeteg videós jelenlétéből fakadóan egy-egy szereplőnek kevés idő jut a színpadon, az aláíró zónában pedig még kevesebb. A videósokkal való kapcsolat egy rövid és szörnyen prototipikus találkozásra redukálódott:

„szia”, aláírás, közös kép, „szia”.

Ezért aztán elhatároztuk, hogy szeretnénk valami kisebb, de sokkal személyesebb élményt kínáló programot létrehozni. Természetesen mindkét rendezvény remek élményt fog nyújtani az odalátogatóknak, csupán más fajtát. 

VideóSOKK – sokkolóan jó élmény

insta_poszt.jpg

A Star Network YouTube közössége már több mint 160 tartalomgyártóból áll, ennek a kiterjedt baráti és kapcsolathálónak, az eddigi rendezvényeinken szerzett tapasztalatnak, és a Star Network remekül működő csapatának köszönhetően minden adott egy eddig soha nem látott YouTuber rendezvény létrehozásához: ez pedig a

VideóSOKK

A VideóSOKK célja, hogy ne csak egy röpke aláírás vagy szelfi erejéig találkozhassanak a rajongók a kedvenceikkel, hanem egy interaktív több órás program keretében töltsenek el együtt időt, és ismerhessék meg egymást még jobban.

Exkluzív videók, előadások, interaktív játékok, meglepetés vendégek, külön erre az alkalomra gyártott relikviák és sok-sok izgalmas, vicces pillanat vár a résztvevőkre.

Míg a különféle tömegrendezvényeken a figyelem sok videós között oszlik meg, itt egyetlen főszereplővel tölthetik az időt a rajongók órákon keresztül.

profil.png

Élőben kérdezhetnek a kedvencüktől, kvízeken vehetnek részt, nyerhetnek a videóshoz kapcsolódó termékeket, vásárolhatnak is ilyeneket, a szerencsések akár játszhatnak is a videóssal, természetesen aláírást is kaphatnak és közös képet is készíthetnek vele. Emellett pedig olyan videókat is hoz magával a főszereplő, amit eddig sehol sem lehetett látni korábban.

Az exkluzivitás mellett akár intimnek is mondhatnánk a rendezvényt, hiszen egy 300 fős közönségnek könnyebben megnyílik a videós, mint az internet végeláthatatlan terének, és olyan beszélgetések, információk, gondolatok is elhangozhatnak, amik sehol máshol nem lennének lehetségesek.

Ráadásul maguk a videósok is szeretnének végre egy olyan találkozón részt venni, ahol minőségi időt tölthetnek a rajongóikkal, tehát a célunk az, hogy mind a videósok, mind a követőik különleges és maradandó élménnyel térjenek haza.

VideóSOKK – Dezső Bence
infografika.jpg

Első alkalommal Dezső Bence lesz a VideóSOKK főszereplője augusztus 22-én.

15 órakor kezdődik a VIP jegyesek programja, akik 1 órás, exkluzív eseményen vehetnek részt, és értékes ajándékokkal például Dezső Bencés bögrével és plakáttal is gazdagodnak! Ebben az egy órában még különlegesebb és személyesebb programok várnak a vipesekre, mint egyébként. 16 órakor csatlakoznak hozzájuk a normál jegyesek, és közösen vesznek részt a vipesekkel a rendezvényen további két órán keresztül.

Dezső Bence mellett egy sztárvendég is lesz a rendezvényen, aki nem más mint egy hazai YouTube egyik feltörekvő csillaga: Royalszabi
royalszabiinsta.PNG

A VideóSOKK - Dezső Bence esemény már aktív, az érdeklődők jegyet vásárolni a VideóSOKK weboldalán tudnak. Az ezen a linken regisztrálók pedig egy 10%-os kedvezményre jogosító kupont is kapnak, amit online vásárlásnál tudnak felhasználni.

Jegyeket több száz fizikai értékesítő helyen is lehet kapni, ezeknek a hollétét itt tudjátok megnézni és szűrni megyék és városok alapján: https://www.jegy.hu/jegyirodak

Ha kérdésed van a rendezvénnyel kapcsolatban, először olvasd el a Gyakran Ismételt Kérdések menüpontot és ha ott nem kaptál választ, írj az info@videosokk.hu email címre nekünk egy emailt, vagy hívj fel minket 9-17 óra között a +36-20-210-9929-as telefonszámon!

Lájkold a VideóSOKK facebook oldalát is, hiszen érdekes infók, nyereményjátékok, versenyenek várnak rád, amikről kár lenne lemaradni. A VideóSOKK instagram oldalán pedig olyan exkluzív képeket láthattok majd, amik sehol máshol nem lesznek elérhetőek.

A rendezvény sorozat jövőbeli további résztvevőinek kiléte egyelőre még titok, annyit azonban elárulhatunk, hogy szeptemberben egy nagyon népszerű lány videóssal lehet majd találkozni. Érdemes tehát figyelemmel követni weboldalunkat és social felületeinket, hiszen folyamatosan osztunk majd meg részleteket ezzel kapcsolatban.

Ha tetszett cikkünk, oszd meg barátaiddal is a közösségi oldalakon!

Stay tuned!

Szólj hozzá!

Hacker támadás a YouTube-on. Így védd meg a csatornádat ellenük

2016. augusztus 04. 11:28 - Dóczi Attila

Az utóbbi napokban aggasztó dolgok történnek a magyar YouTube-on:Több hazai YouTube tartalomgyártó fiókját feltörte egy hacker, aki azután az email címüket és jelszavukat közzé is tette a Twitterén. Itt azonban nem állt meg, egyikük több mint 300 videóját le is törölte, egyik tweet-jében ráadásul azt is írja, hogy közzé teszi a módszert, és élvezettel figyeli majd, ahogy sorra feltörik a magyar csatornákat.

A következőkben hasznos tippeket mutatunk arra vonatkozóan, hogyan tudjátok hacker biztossá – legalábbis biztosabbá – tenni a YouTube fiókotokat, és miként tudjátok az egész csatornátokat szőröstül-bőröstül lementeni.
youtubebackupcikk.jpg

Két lépcsős azonosítás

Az első és legfontosabb, hogy megelőzzük a bajt mielőtt megtörténne. Ha valaki bejut és az egész csatornát törli, ép ésszel szinte felfoghatatlan károkat fog okozni. Egy-egy csatorna több száz videójában évek több ezer munkaórája rejtőzik, szinte hihetetlen, hogy valaki ezt egyetlen kattintással meg tudja semmisíteni.

Éppen ezért kiemelten fontos, hogy megfelelően védjük a csatornánkat. A megfelelő jelszó választással kapcsolatosan számos cikk létezik, ezt nem fejtem ki bővebben. Ha nincs ötletünk jelszavakra, még olyan szolgáltatást is igénybe vehetünk, amely generál számunkra egy tetszőlegesen erős jelszót.

ketlepcsos.PNG

Ami viszont még a hackereknek is fejtörést okoz, az a két lépcsős azonosítás. Ennek használatával bármikor, amikor be akarsz jelentkezni, a megszokott jelszavad mellett a rendszer küld egy azonosítót a telefonodra is, és a kettő együttes alkalmazásával tudsz belépni. Ezen a linken minden információt megtaláltok, ami szükséges a használatához.

Első hallásra ez macerásnak tűnhet, de képzeld el azt, hogy reggel felkelsz, egy zamatos kávé mellett belépsz a csatornádra, hogy kommenteket olvasgass, és azt látod, hogy eltűnt minden tartalmad. Így már megéri a macerát ugye? :)

 

YouTube Backup – Mentsd le az egész csatornádat

backup2.PNG

Manapság már mindenféle dologról lehet biztonsági mentést készíteni, és akár hiszitek akár nem, a YouTube csatornátokról is. Ha ez nem lenne elég, akkor nem csak arról, hanem az összes Google szolgáltatásról, de egyelőre most ez nekünk a legfontosabb.

Ha azt mondod, hogy neked megvannak a nyers fájlok, és ezért nincs szükséged erre, akkor jó ha tudod, hogy ennek a módszernek a segítségével nem csak magukat a videó fájlokat, hanem gyakorlatilag minden hozzájuk, és a csatornához kapcsolódó adatot lementhetsz: előzmények, feliratkozások, lejátszási listák, megjegyzések.

Emellett, noha a videó kezelőben is le tudod tölteni a videóidat, ott nem az eredeti fájlt fogja letölteni, hanem a YouTube által tömörített verziót. Ezzel szemben ezzel a módszerrel, az eredeti fájlokat mentheted le.

Akinek további segítségre van szüksége, az nézze meg ParkInZone videóját, ahol részletesen megmutatja a folyamatot: https://www.youtube.com/watch?v=erA6ZLo9U6Y 

 

A módszer élesben.

A mentés létrehozásához kattints a következő linkre: https://takeout.google.com/settings/takeout

Győződj meg róla, hogy abba az account-ba vagy bejelentkezve, amelyikről mentést akarsz készíteni.

Itt menj rá, hogy „nincs kijelölés”, majd a végén jelöld be a YouTube-ot. (Ha mást is le akarsz menteni, akkor jelöld be azt az adott dolgot.)

A következő oldalon kiválaszthatod a formátumot, és hogy milyen formában küldje el neked a kész adatokat. A legegyszerűbb megoldás a zip formátum, és az email-es adat küldés.

backup3.PNG

Végül kattints az archívum létrehozása menüpontra, és ezután nincs más dolgod, mint várni, hogy elkészüljön. Ha email-es megoldást választod, akkor az email megérkezése után egy hétig van lehetőséged letölteni a fájlokat.

Ezzel a módszerrel tehát az egész csatornádat le tudod menteni, szőrőstül-bőrőstül, kommentestül mindenestül, így egy esetleges támadás esetén ezek megmaradnak.

 

A Star Network védelme

Ha minden kötél szakad, semmi sem használ, és oda a csatorna összes videója, akkor sincs minden veszve, ugyanis a Star Networknek a Google kiemelt partnereként, magas szakmai minősítésű, nemzetközi szinten elismert MCN-ként, lehetősége van a partnerei csatornáinak visszaállítását igényelni.

Ez azonban nem mindig lehetséges, így nem is tudjuk ezt garantálni, viszont többször volt már rá példa, hogy sikeresen visszaállíttattunk csatornát.

Reméljük, hogy a fentebb ismertetett módszerekkel biztonságosabbá tudjátok tenni a csatornátokat, és soha nem kell majd csatorna vissza állítás ügyén segítséget kérnetek tőlünk.

Ha tetszett cikkünk, oszd meg barátaiddal is a közösségi oldalakon!

Stay tuned!

Szólj hozzá!

Epidemic Sound – 30.000 elérhető zeneszám a Star Network-nél

2016. augusztus 01. 13:42 - Dóczi Attila

Frusztrál a zene keresés?

Nem tetszenek az ingyenes dalok?

Eleged van már Kevin Macleod számaiból?

A szenvedéseidnek ezennel vége!

Magyarországon először a Star Network elhozza nektek a megoldást, ami nem más, mint az Epidemic Sound, ahol több mint 30.000 YouTube videókhoz felhasználható zene és hangeffektus található meg.
epidemiccover.PNG

Aki valaha is készített videót a YouTube-ra előbb-utóbb bele futott abba a problémába, hogy szeretett volna egy hangulatában odaillő, remek számot tenni a videó alá, majd arcon csapásként érte a felismerés, hogy nem használhat fel akármilyen számot ehhez. Legyenek a világ legismertebb zenéi, vagy eldugott kis rétegzenekarok muzsikái, a zenék alapvetően jogvédettek, a YouTube pedig azzal bünteti az óvatlan videóst, hogy letiltja a monetizációt, a videót, vagy az egész csatorna strike-ot (súlyos figyelmeztetést) kap.

Ezután álmatlan éjszakák telnek el a „license free music” és a „royalty free music” kulcsszavakra kereséssel, csak hogy elkeseredetten konstatáljuk: vagy lesznek jó zenéink a videó alatt, és megkockáztatjuk a strike-ot - monetizálni pedig biztosan nem tudunk - vagy pocsék zenékkel ugyan, de reményekkel telve várjuk a jövőbeli dollár millióink első centecskéinek az érkezését a csatornánkra. (Fizetni meg ki fog minden egyes számért?)

royalryfree.PNG

Kompromisszumos megoldásként ott van a YouTube ingyenes zenetára, ahol ha szerencsénk van, megtalálhatjuk azt a pár jó zenét, amit az 5 feliratkozós videóstól az 5 milliósig mindenki használ, és az egyszerű mezei néző fülén folyik már ki. Kevin Macleod a YouTube Audio Library koronázatlan királya pedig közben krónikus csuklásban szenved miattunk. 

yal.PNG

A magyar YouTube ingyenes zene kínálata eddig olyan volt mint a spenót. Megettük, de senki sem gondolta komolyan, hogy Popey-ek leszünk tőle.

ENNEK MOST VÉGE

A Star Network svédasztalos all inclusive ellátást kínál nektek, korlátlan fogyasztással, 30 ezer fogás közül választva.

Idén Júliustól a segítségünkkel, korlátlanul használhatjátok az Epidemic Sound felületét, ahol több tízezer szám és hangeffekt közül válogathattok kedvetekre.

epidemicccc.PNG

A mennyiség senkit ne ijesszen meg, rengeteg fajta kategória szerint lehet rendezni a zenéket, amiknek alkategóriái is vannak, és amiket kombinálni is lehet egymással.

Természetesen tudsz albumok szerint keresni, amiket szintén kategóriák alapján rendezhetsz. Emellett tudsz keresni műfajok szerint, hangulatok szerint, lendület szerint, hely szerint, energia szerint, tempó szerint, hosszúság szerint, és még sok más mellett például sztori elem szerint is.

epidemicsoundkategoriak.PNG

Például megteheted azt, hogy ráböksz a pop kategóriára, azon belül is a „teen pop”-ra (mit lehet tenni, fiatal a közönséged). A hangulata legyen boldog, a lendülete elegáns, hely szerint napos nyaralás, magas energia szintű, közepes tempójú, 60 másodperces dalocska legyen. És tessék, már válogathatsz is kiváló nyári muzsikák közül, de ha akarod még tovább kombózhatod a többszáz fajta lehetséges szűrőt.

Az SFX-re kattintva pedig hangeffektek egész tárháza nyílik fel előtted, amivel gazdagon dúsíthatod a videóidat, legyen szó háztartási, állat, sci-fi, háborús vagy sok másfajta hangról.
epidemalbum.PNG

A zenék fontosságát nem elehet eléggé hangsúlyozni: alátámasztják, erősítik, kiegészítik vagy éppen kontrasztosítják a videót, hangulatot teremtenek és össze is kötnek bennünket, hiszen egy-egy jó zenének már-már varázslatos hatása van ránk.

Az Epidemic Sound egy nemzetközi szinten is színvonalas zenei adatbázis, amivel a határok kitágulnak, a folyamat pedig leegyszerűsödik, összességében tehát professzionálisabb lehet a munkavégzésed.

Büszkék vagyunk erre a lehetőségre, hiszen folyamatosan arra törekszünk, hogy megkönnyítsük a partnereink munkáját, egyszersmind folyamatos színvonal növekedést, és fejlődési lehetőségeket biztosítsunk számukra.

Reméljük, hogy ez a lehetőség sokatoknak fogja megkönnyíteni a videózást a tartalmaitokat pedig még teljesebbé fogja tenni, mint ezelőtt voltak.

Ha tetszett cikkünk, oszd meg barátaiddal is a közösségi oldalakon!

Stay tuned!

Szólj hozzá!

Harmadszorra is nagy siker a MineCinema

2016. július 20. 12:57 - Dóczi Attila

Idén másodszorra, összesen pedig már harmadszorra rendezte meg a Star Network csapata a MineCinema rendezvényt, ahol egy YouTube videósok által készített Minecraft filmet nézhetnek meg a vendégek, majd találkozhatnak is a készítőkkel. Még nagyobb, még érdekesebb, még változatosabb volt a júliusi MineCinema 3, amin több mint 1300 ember vett részt.

dsc_0005.jpg

A Minecraft nevű, nyitott világfelépítésű, építkezős-barkácsolós játék noha hivatalosan csak 2011-ben jelent meg, már 2009 óta játszható. Azóta a világ egyik legismertebb és legnépszerűbb címévé nőtte ki magát, amivel több mint 50 millió ember játszik egy hónapban.

 

Egyre nagyobbat és nagyobbat álmodunk itt a Star Network-nél, hiszen minden egyes újabb MineCinema-n igyekszünk olyan új dolgokat megvalósítani, ami által még teljesebb és maradandóbb élményt kaphatnak az oda látogatók.

Noha nem a méret a lényeg, a második rendezvény után is elkeseredett üzenetek tucatjait kaptuk szülőktől és csemetéktől egyaránt, akik nem tudtak részt venni rajta, és már a következő után érdeklődtek. Ezért aztán elhatároztuk, hogy a harmadik egyben az eddigi legnagyobb MineCinema lesz, így még több vetítéssel összesen 1300 férőhelyet biztosítottunk a publikum számára. A vetítés előtti napon az összes jegy elkelt, ezzel harmadszorra is teltházzal üzemelhetett a rendezvény.

dsc_0218.jpg

De nem csak a közönség mérete, a videós vendégek száma is kibővült: a már örökös tagnak számító zsDav, Varázsló, KD csapat  luckeY és Doggyandi mellett találkozni lehetett IceBlueBird-el, Walrusszal, Royalszabival és Ábel von Müllerrel is, akik egyébként mind aktív szerepet vállaltak a film elkészítésében is.

minecinemavol3mix.jpg

Míg az előző rendezvényen plakátot és bögrét lehetett vásárolni, addig a harmadik felvonásban a MesterMC volt a partnerünk, aki Minecraftos cuccok egész tárházát szolgáltatta a résztvevőknek: pólók, bögrék, pulcsik, táskák, egérpadok, tollak, plüssök, tokok és minden mi szem-szájnak ingere. A Minecraft boltnak egyébként olyan sikere volt, hogy gyakorlatilag kifosztották a vásárlók, és új szállítmányt kellett rendelniük.

dsc_0091.jpg

A rendezvény központi eseménye természetesen ezúttal is a film volt, aminek címe Az Őserdő Hangjai lett. A történet szerint luckeY repülőgépét lelövik, aki a balesetet túlélve az őserdőben találkozik az egyik őslakossal zsDavval. Innentől kezdődik meg kettőjük kalanddal, veszéllyel és humorral átitatott közös utazása, melynek során nem csak azt láthatjuk vajon képesek lesznek-e legyőzni a gonoszokat, hanem formálódó barátságuknak is szemtanújai lehetünk. Mellettük persze feltűnik a többi videós is a legkülönfélébb szerepekben: valaki például Istennőt alakít.
dsc_0160.jpg

Az eddigi vélemények alapján az eddigi legjobb MineCinema film lett, ami nem is csoda, hiszen zsDav, a film forgatókönyvírója, rendezője, szerkesztője és vágója amellett hogy folyamatosan fejlődik, több hónapnyi munkát tett bele a film elkészülésébe.

A film mellett természetesen a másik fő attrakció maguk a videósok voltak. Laikus néző számára ők csupán átlagos fiúknak és lányoknak tűnnek, ám egy résztvevőnek, aki hónapok vagy akár évek óta követi az adott személy videóit, ők nem csak sztárok, hanem példaképek és barátok is egyben. Velük személyesen találkozni, testközelben lenni, aláírást kérni, közös fényképet készíteni számukra ugyanolyan, mintha egy mai fiatal felnőtt nyugati világsztárokkal találkozhatna.

dsc_0199.jpg

Nem csoda tehát, hogy a kígyózó sort izgatottan, de türelmesen kivárták, akár egy órán keresztül is, csakis azért a pár percért, ami számukra maga a boldogság. A VIP jegyesek ráadásul még többet kaphattak a kedvenceikből, hiszen kérdezhettek is tőlük, meséltek a film elkészítéséről, sőt még Minecraftos ajándéktárgyakat is nyerhettek, akik tudták a helyes választ a kvízkérdésekre.

A boldog gyermeki arcok és csillogó tekintetek mellett örömteli volt látni, hogy a MineCinema családi rendezvényként is megállja a helyét. Jófej apukák és anyukák kísérték el a csemetéiket, és sokan nem csak végignézték velük a filmet – ami valljuk be nem az ő korosztályukat célozza meg – de még a videósok nevét is tudták, autogramot kértek a gyerekükkel együtt, és saját bevallásuk szerint még nézni is szokták őket a gyerekekkel közösen.

dsc_0101.jpg

Mi tenne jobbat a szülő-gyermek kapcsolatnak, mintha nem utasítjuk el zsigerből azt a számunkra teljességgel furcsa világot, amibe a gyermek belépett, hanem megpróbáljuk vele együtt élvezni azt, ezáltal részese lenni a gyerek hobbijának és szabadidejének?

Az pedig, hogy a MineCinema egy olyan rendezvény tud lenni, ahol a családok, a rajongók, a videósok és a szervezők együtt tudnak önfelednek szórakozni, külön büszkeséggel tölt el minket.

Természetesen azok se búsúljanak, akik lemaradtak a harmadik felvonásról, hiszen idén télen újra elhozzuk a kedvenceiteket egy pompás film kíséretében.

Addig kis lájkoljátok a MineCinema Facebook oldalát, hogy minél előbb értesüljetek a következő vetítésről!

 

Ha tetszett cikkünk, oszd meg barátaiddal is a közösségi oldalakon!

 

Stay tuned! 

Szólj hozzá!

TOP 10 Hazai YouTube BEAUTY Csatornák – 2016

2016. július 15. 17:22 - Nagy Gyöngyi

TOP 10 Hazai YouTube BEAUTY Csatornák – 2016

Egy kis bevezető

A YouTube, rövidítve YT, 2005-ben kezdte meg működését. Egy olyan videó megosztó webhelyről beszélhetünk, ahol manapság már több milliárd videó található meg és a tartalmak fajtáját tekintve a kisállatos videókon keresztül, a különféle zenei- és speciális audiovizuális tartalmakon át, egészen a profik által kivitelezett mindenfajta videós produktum jelen van az online felületen.

top10beautylany.jpg

A legtöbb tartalmat, amely a YouTube online felületén található, főként magánszemélyek osztják meg. Egy újabb trend kezdte meg térhódítását, mégpedig a saját YouTube csatorna működtetése, amely egy tematikus internet sorozat, más néven videóblog, vagyis röviden vlog. A csatorna vezetése voltaképpen igazán egyszerű: a videósnak leegyszerűsítve szüksége van egy kamerára, illetve egy megfelelő előadó képességre ahhoz, hogy nézettséget és feliratkozókat szerezhessen. Az sem árt azonban, ha minél jobb minőségű videókat készít a megfelelő technikai háttérnek köszönhetően.

A mai cikk egy olyan TOP 10-es listát mutat be, amely magában foglalja a BEAUTY kategóriában megtalálható videósok nézeteit a szépségápolásról.

A TOP 10

1. FollowAnna

Feliratkozók száma: 168 577 Megtekintések összesen: 19 928 104

 

FollowAnna vezeti a TOP 10-es listát, amelyet a statisztikák által kimutatott adatok is bizonyítanak. Összesen 218 videót osztott már meg a YouTube online felületén olyan, főként lányoknál népszerű témákban, mint a BEAUTY, az életmód és a boldogság, ahogy ezt a bemutatkozásában is megfogalmazta.

Különlegessége abban rejlik, hogy igazán változatos tartalmat készít és ezt minél kreatívabb módon tálalja a közönség felé, emellett pedig határozott fellépése és állandó jókedve az, ami még inkább elbűvöli a közönséget és mosolyt varázsol az arcukra.

A kíváncsiság egy meghatározó emberi tulajdonság, amelyet FollowAnna is előidéz nézőiben, az olyan tartalmak elkészítésénél, mint például az Unboxing videók. Az interneten megrendelt termékeket úgy bontja fel, hogy a közönséget is bevonja a tevékenységbe és emellett megismerhetjük véleményét a rendelt termékekről, de a személyisége is tükröződik reakciójának köszönhetően.

Csatornáján nagy népszerűségnek örvendenek a „Vigyázz kész merj” c. videói, amelyek tartalmát a nézők által küldött feladatok megoldása jelenti. Fellelhetőek videói között még szezonális sminkvideók és egyedi megoldások a haj elkészítésével, különleges receptek megismertetésével, az online vásárlással, illetve egyéb, az életmóddal kapcsolatos tippek is.

2. Viszkok Fruzsi

Feliratkozók száma: 149 497 Megtekintés összesen: 25 790 997

2011-es csatlakozása óta Viszkok Fruzsi már több mint 300 videót töltött fel YouTube-os tevékenysége során és megannyi feliratkozóval rendelkezik. Újabb videókat minden kedden és szombaton tesz közzé csatornáján.

A BEAUTY világ szempontjából különféle sminkvideókat, frizura megoldásokat, az öltözékkel és egyéb kiegészítőkkel kapcsolatos személyes véleményt alkot. Ezen kívül pedig a különféle DIY (Do It Yourself) ötleteket is ismerteti YouTube csatornáján keresztül. Készített már azonban videót reggeli rutinjáról, életet megváltoztató könyvekről, népszerű kihívásokról is.

A 2016-os Balaton Soundon az ott bulizó fiatal lányokat kérdezte meg arról, hogy milyen szépségbalesetek fordultak velük elő egy fesztivál során és erre adott SOS fesztivál tippeket személyesen. Fontos még azt is kiemelni, hogy 2014-ben a DM Magyarország hivatalos szépség bloggere címet nyerte el.

Igazán ötletgazdag és kreatív megoldásokat bemutató YouTuber, aki főként a BEAUTY és az életmód témában osztja meg véleményét a nagyközönséggel.

3. Móni szépségvilága

 Feliratkozók: 119 060 Megtekintés összesen: 29 280 027

Móni egy igazi egyéniség. Bemutatkozó videója is nagyszerűen szemlélteti nem mindennapi stílusát. Mindig változatos videókkal szolgál. Sokszor meghökkentő tartalmakat oszt meg, mint például az extrém sminkvideók.  

A feltöltéseit több csoportra bontja le, amelyek a normál- és extrém sminkvideókból, különféle kreatív ötletek kivitelezéséből, illetve az egyéb kategóriából állnak. Emellett szeret humorizálni, ahogyan ez a „Más lányok és Én”, illetve a „Tinik idegesítő szokásai” videóiból is kiderül. Szívesen válaszol a különböző kérdésekre, amelyeket kommentben tesznek fel neki az érdeklődők.

Móni egy igazán megosztó és leleményes személyiség, aki nagyon szereti azt, amit csinál, és mindig próbál a lehető legizgalmasabb módon elkészíteni egy videót.

4. Csizmadia Gabriella

Feliratkozók: 86 952 Megtekintés összesen: 18 445 086

Csizmadia Gabriella 13 éves korában kezdte megízlelni a YouTube világát és most 17 éves, így tulajdonképpen a feliratkozók, illetve azok, akik figyelemmel kísérték mind a négy éven keresztül, vele együtt nőhettek fel és láthatták a változást az évek folyamán.

A csatorna hangsúlyát a divatra helyezi, amely főként a sminkvideókban, a hajápolással és a manikűrrel kapcsolatos videók elkészítésében valósul meg.  Azonban másfajta tartalommal is szolgál, hiszen a kihívás videók szintén helyet kapnak a csatornán, mint például „Bébiétel kihívás Inezzel”.  

Megoszt olyan tartalmakat is, ahol az általa vásárolt termékekről mondja el személyes véleményét és tapasztalatát (Haul videók). Néhány videójába pedig családját is bevonja, emellett egyéb szórakoztató jellegű (Japán Snack teszt) és bizonyos TAG videók kivitelezését is a magáénak tudhatja.

5. Karin Dragos

 Feliratkozók: 75 817 Megtekintés összesen: 3 164 757

Karin Dragos olyan exkluzív csatorna tulajdonosa, amelynek lényegét a sminkvideók alkotják, ezen kívül hajápolással, öltözködéssel kapcsolatos videókat is készít. A YouTuber imád sminkelni és persze tehetségét sem fél megmutatni a nagyközönségnek. Megmutatja személyes trükkjeit és különböző tippeket ajánlj a sminkeléssel kapcsolatosan.

Szükséges azt kiemelni, hogy saját magától tanult meg úgy sminkelni, ahogy azt a videóin keresztül szemlélteti, ami azt is jelenti egyben, hogy mindenki számára adott a lehetőség, hogy a sminkelés területén a lehető legtöbbet és legjobbat hozza ki magából.

Karin Dragos célja a tartalmainak megosztásával az, hogy a nézőknek megmutassa, milyen apró dolgoknak köszönhetően érhetnek el forradalmian nagy változást megjelenésükkel kapcsolatban. Emellett felhívja a figyelmet arra is, hogy nagyon fontos elfogadni saját magunk természetes megjelenését is. Különlegessége még, hogy nemcsak magyar, hanem angol nyelvű videói is elérhetőek a csatornáján (How to: natural looking & well-defined EYEBROWS!).

6. Aviana Rahl

Feliratkozók: 69 144 Megtekintések összesen: 8 409 461

 

Aviana Rahl rajong az élénk színű rúzsokért, amelyek nemcsak az öltözékét, de emellett a napját is feldobják. Színes egyéniség, aki a BEAUTY témában találta meg a helyét és ezzel kapcsolatosan oszt meg új tartalmakat a közönséggel, minden szerdán és szombaton.

Egyes videóiban olyan sztárokká alakult át, mint például Nicki Minaj (Nicki Minaj Hey Mama Look) vagy Taylor Swift (Taylor Swift Bad Blood Look). Emellett a közönséggel való kapcsolattartás fontosságát is előtérbe helyezi, amelyben részletesen a „Tessék pezsegni! Közönségtalálkozó LEZÁRVA!” videójában beszél.

Megtalálhatóak a csatornán másfajta tartalmak is, amelyek AvianaRahl személyes véleményét tükrözik egy adott témával (5 Hasznos Tipp Utazáshoz ), trenddel kapcsolatban. Kreatív megoldásokkal is tud szolgálni, amelyekkel nézőit az egyedi, ötletgazdag és leleményes kivitelezésre sarkallja (DIY Galaxis stílusú Tojásfestés Húsvétra).

7. Ehssty Smink

 Feliratkozók: 65 224 Megtekintések összesen: 6 531 718

 

Ehssty Smink csatornája 2012 óta jelen van a YouTube felületén. Összesen 114 videót töltött már fel az oldalra, amelyek a szépségápolással és különböző kozmetikai termékek kipróbálásának bemutatásával foglalkoznak. Ahogyan az a csatorna leírásában is olvasható, a szeretet és a béke földjén – csatornáján – megannyi videó közül lehet válogatni.

A szépségápoláson kívül feltöltött olyan videókat is, amelyek révén adott témákban fejti ki gondolatait és ezt osztja meg a nézőközönséggel (Gondolatok vagy A barátságról), de ezen kívül az ajándékokat, amelyeket a szülinapjára vagy karácsonyra kapott, is központi témává varázsolta néhány videójában, és kifejezte ezzel kapcsolatos érzéseit (Mit kaptam karácsonyra?). Természetesen a kreativitásnak sem szab határt és DIY ötleteit is megosztotta már párszor az érdeklődőkkel.

8. Hajnalka Herczeg

 Feliratkozók: 46 426 Megtekintések összesen: 4 933 448

 

A szépségápolás, a sminkelés és a divat világába kalauzol minket Hajni, aki 2013 óta vezeti csatornáját a YouTube-on. A 20 éves fiatal lány boldogan mutatja meg a nézőközönségnek az általa nap, mint nap használt praktikákat és trükköket, illetve nagyon segítőkész a hozzászólások megválaszolásának terén is. A kommentekből például kiderült az is, hogy nemcsak hasznos tanácsokat tud adni a divattal kapcsolatban, de még a rosszkedvű nézőközönséget is fel tudja vidítani megnyerő és kedves személyiségének köszönhetően.

Az újabb videók gyakoriságát tekintve Hajni általában hetente oszt meg újabb tartalmat a nézőközönséggel, amelyek olykor még a sütős videókat is lefednek, a smink és frizura tanácsokkal, a DIY ötletekkel, a fogápolással kapcsolatos tartalmak mellett. Ezen kívül Haul, TAG, Unboxing és a „Mi van a táskámban” videók is egyaránt szerepelnek a listában. Nemcsak olyan termékeket mutat be, amelyekről a vásárlás után mondja el véleményét, de azokat a termékeket is ismerteti, amelyek neki, személy szerint nem igazán váltak be.

Végső soron pedig a vicces kimaradt jeleneteket és a bakikat is szívesen megosztja a megtekintőkkel, ezzel növelve a jókedvet.

9. Plaura

Feliratkozók: 45 776 Megtekintés összesen: 5 086 548

 

Plaura igazán kreatív személyiség és ez a bemutatkozójából is kiderül, emellett pedig a mindenkori tinik izgalmas életét éli. Imád sminkelni, körmöt festeni, egyedi ötletekkel előállni és ezt meg is osztja YouTube csatornáján, hogy másokhoz is eljussanak leleményes elképzelései, véleménye.

Csaknem egy évet kint tartózkodott Franciaországban és az idejéhez miérten próbálta folyamatosan frissíteni újabb tartalmakkal a csatornáját, mint például a „FRANCIA SNACK KÓSTOLÁS”, illetve egy élő videót is megosztott a franciaországi életéről (A Francia Életem). Az ország tradíciójához mérten pedig egy egyszerű és gyors receptet is közzé tett az online felületen (MOUSSE AU CHOCOLAT). 

Az ötletelés elsősorban az ő reszortja, de szívesen várja kommentben a megtekintők, feliratkozók javaslatait is.

10. Emci Beauty

Feliratkozók: 40 780 Megtekintés összesen: 4 388 815

 

Emci 2013-ban kezdett el olyan videókat készíteni, amelyek központi témája a smink, a divat, illetve a hajápolás. A videóit nemcsak magyar, de angol nyelven is közzéteszi, így a célközönség a magyaron kívül bármely angol nyelven értő külföldi nézőt is elérhet.

A szépségápolással foglalkozó videókon kívül a megtekintők, illetve a csatornára feliratkozók részesei lehettek annak az átalakulásnak, amelyen Emci keresztülment, hiszen arról is készített videót, hogy évek után véget ért nála a fogszabályozás (VÉGET ÉRT A FOGSZABÁLYOZÁS – SZÉPEK A FOGAIM), de azt is megosztotta a nagyközönséggel, hogy mit kapott karácsonyra, illetve egy új kisállatot is bemutatott, akinek a gazdija lett. Az utóbbiból kifolyólag pedig elkészített egy nagyon édes TAG videót, amelyben újdonsült kiscicájával való játékba engedett bepillantást. A hozzászólásokból is kiderült, hogy ez a videó nagyon aranyosra sikeredett és a megtekintők odáig voltak a kiscicától.

Amennyiben kíváncsi vagy a teljes listára, akkor azt IDE kattintva megtekintheted!

Érdekesség

Most nyáron, július 15. és 22. között kerül megrendezésre a New Face Awards, amelynek célja, hogy megtalálják az év videó bloggerét BEAUTY kategóriában. Számos YouTuber készítette már el legújabb videóját, amellyel részt vesz ezen a versenyen, amelynek témája az érzéki csalódás, így az ezt megvalósító remekműveket várják el a pályázóktól.

 

Már kiderült az, hogy ki jutott be a legjobb hat versenyző közé a megmérettetésben és ezek közül a mi általunk kreált TOP 10 listában szereplő és továbbjutott három jelölt videóit az alábbi linkek segítségével tekinthetitek meg:

 

Viszkok Fruzsi

https://www.youtube.com/watch?v=Yt3-1Pezwf8

Karin Dragos

https://www.youtube.com/watch?v=3ezJjl2Ap0E

Aviana Rahl

https://www.youtube.com/watch?v=FNjsQK2r4JM

 

Ez volt tehát a Star Network Top 10-es listája a hazai BEAUTY kínálatból.

 

Ha tetszett a cikkünk, akkor lájkold és oszd meg ismerőseiddel a közösségi gombok segítségével!

 

Köszönjük!



1 komment